Afscheid Ger Feijen op hoofdveld sv Budel

10 juni 2021 21:15

Hoofdbestuur

Aanstaande zaterdag vindt de uitvaart van Ger Feijen plaats, maar de vanwege alle maatregelen is het een besloten bijeenkomst. Om toch alle leden, supporters en vrijwilligers de kans te geven om afscheid te nemen van Ger, kan je hem een laatste groet brengen rondom het hoofdveld van sv Budel. Belangstellenden kunnen tussen 10.45 uur en 10.50 uur verzamelen rondom het hoofdveld om Ger een laatste groet te brengen en Ger zal een laatste ronde over het hoofdveld maken, voordat de familie in het begin van de middag echt afscheid van hem moet nemen. We verzoeken iedereen om bij dit afscheid van Ger rekening te houden met de geldende corona-maatregelen.