Aanmelden bij sv Budel? Doe dit voor 15 mei 2021!

5 mei 2021 16:30

Technische commissie

Na de zomervakantie start het seizoen 2021/2022 en we hopen binnen sv Budel dat we dan weer een 'normaal' seizoen kunnen gaan draaien. De technische commissie is inmiddels gestart met het indelen van de teams. We willen nieuwe leden vragen om zich aan te melden via de website vóór 15 mei 2021, dan weten we ook zeker dat je meegenomen kan worden in de teamindelingen. Voor de meidenteams is deze deadline wat minder hard, omdat er achter de schermen gewerkt wordt aan een meidenvoetbaldag in juni 2021. Wil je volgend jaar stoppen en heb je jezelf nog niet afgemeld? Doe dit dan ook via onze website. In het menu 'lid worden' kan je jezelf aan- of afmelden. Voor algehele vragen kan er contact gezocht worden met info@svbudel.nl.

sv_Budel_-_Ledenadministratie.jpg