Stem op sv Budel bij Rabobank ClubSupport!

4 oktober 2020 20:45

Leden van de Rabobank mogen van 05 oktober t/m 25 oktober 2020 stemmen op hun favoriete club bij de Rabobank ClubSupport. Het zijn enkel de leden van de Rabobank en niet de klanten van de Rabobank die mogen stemmen. sv Budel kan de financiële bijdrage goed gebruiken, zeker nu de kantine -een van onze grootste inkomstenbronnen- opnieuw gesloten is. Stemmen kan via de app van of op de website van de Rabobank, via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport. Dit bericht mag absoluut gedeeld worden, want hoe meer mensen stemmen op onze club, hoe hoger de bijdrage van de Rabobank. We hopen op jullie steun!

Direct stemmen? Open de Rabobank app of klik op de volgende link: https://www.rabo-clubsupport.nl/weerterland-en-cranendonck/stemmen

Deel onderstaand bericht in al je (sv Budel) Whatsapp-groepen en help sv Budel de grootste vereniging van Cranendonck te worden!

⚽ Steun sv Budel, breng je stem uit! 🧡🤍

Bij de Rabobank ClubSupport bepalen de leden van de bank zelf hoe het sponsorgeld verdeeld wordt. Om een zo groot mogelijk sponsorbedrag voor sv Budel te ontvangen, hebben we alle hulp nodig! We leggen graag uit hoe je sv Budel kan helpen 👇🏼

📱 Stemmen:
Ga naar de app van de Rabobank of log in via internetbankieren en doorloop de volgende stappen:

1️⃣: Log in en ga naar ‘zelf regelen’
2️⃣: Klik op ‘lidmaatschap’
3️⃣: Klik op ‘selecteer je favoriete club’
4️⃣: Zoek sv Budel en nog 2 of 3 anderen
5️⃣: Geef sv Budel 2 stemmen
6️⃣: Verdeel je andere 3 stemmen over de anderen
7️⃣: Druk om ‘stemmen indienen’

✅ Lid worden van de Rabobank:
Je bent automatisch klant, maar niet automatisch lid van de Rabobank. Lid kan je wel worden, dit kan via internetbankieren en via de app. Ga naar ‘zelf regelen’ en word gratis lid. Is dit gelukt, volg dan de stappen hierboven.

📣 Wil je sv Budel écht helpen?
Stuur dit bericht naar alle kennissen en familieleden in Cranendonck en Weerterland. En help ook mensen die niet weten hoe het werkt om te stemmen op sv Budel. Hoe meer bereik, hoe meer stemmen. Hoe meer stemmen, hoe hoger het sponsorbedrag!

ClubSupport.jpg