PlayFootball komt naar sv Budel toe!

16 september 2020 8:00

Sinds een jaar is de winkel van Play Football (voorheen: Verest Sport) gevestigd in Leende. We begrijpen dat het daardoor wat lastiger is dan vroeger om clubkleding van sv Budel te gaan kopen. Daarom komt PlayFootball naar sv Budel toe. Op zaterdag 19 september 2020 en zaterdag 26 september 2020 staat onze kledingsponsor met een stand bij sv Budel op het sportpark voor de verkoop van artikelen uit de sv Budel-kledinglijn! Op deze dagen zullen ze diverse aanbiedingen hebben op gebied van kleding, voetbalschoenen en accessoires!

Play Football zal op deze zaterdagen de meest gebruikte items uit de kledinglijn verkopen op ons sportpark. Op deze zaterdagen zijn ook de fotodagen van sv Budel, dan kunnen de spelers meteen met hun nieuwe broekje en/of sokken op de foto. Het gaat hierbij vooral om de broekjes van Hummel, de sv Budel logo-kousen, de trainingsjassen, de trainingsbroeken (tegenwoordig los van elkaar te bestellen), de thermoshirts, de slidingbroekjes en de tassen. Daarnaast zal PlayFootball ook enkele voetbalschoenen en accessoires bij hebben. Play Football staat op het sportpark van sv Budel van 09.00 uur tot 15.00 uur.

De clubcollectie van sv Budel is te vinden in onze webshop: https://clubs.deventrade.com/nl/sv-budel/clubcollectie

Trainingspak

Het trainingspak wat we de voorbije seizoenen hebben gedragen, is helaas uit de collectie gehaald. Dit gebeurd bij Hummel elke drie seizoenen. De kledingcommissie van sv Budel is niet blij met het nieuwe trainingspak van Hummel, maar er is helaas geen alternatief dit seizoen. Het kan dus zijn dat dit trainingspak slechts één seizoen blijft in de sv Budel-collectie. Het voordeel is dat het jasje en de broek los te bestellen zijn. Op deze trainingspakken is gedurende deze zaterdagen 20% korting! Het is mogelijk om op kosten van een sponsor dit trainingspak te bestellen voor een heel team, maar we willen hierbij wel graag aangeven dat we in gesprek zijn met Hummel over een alternatief en het dus wellicht een trainingspak is dat volgend jaar al niet meer in de clublijn van sv Budel zit.

Sponsoring

Ben jij of ken jij een sponsor dat een team wil voorzien van nieuwe tenues (shirts, broek en sokken). trainingspakken, trainingstruien, warmloopshirts of tassen? Neem dan contat op met de kledingcommissie via jordydrieman@svbudel.nl. Samen met PlayFootball zullen we voor pasmaten zorgen en zullen binnen twee weken de bestelde items uitgeleverd worden.

Clubcollectie

ae361300-1664-4b72-bb82-c1b1b2d2af7d.jpg