Agenda ALV op 10 september 2020

22 augustus 2020 11:00

Hoofdbestuur

Namens het bestuur van sv Budel nodigt plaatsvervangend voorzitter Bart Hovens alle leden van onze vereniging uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) welke gehouden wordt op donderdag 10 september 2020. De plaats waar de ALV gehouden zal worden is afhankelijk van het aantal deelnemers aan deze vergadering (kantine of tribune). Iedereen die op de vergadering aanwezig wil zijn is verplicht zich aan te melden door een e-mail te sturen naar info@svbudel.nl. Tot op heden hebben zich ongeveer 30 deelnemers aangemeld. De ALV zal door de voorzitter geopend worden om 21.00 uur en het bestuur zal erop toezien dat de vergadering uiterlijk om 22.30 uur zal worden gesloten. In verband met de ALV zullen alle teams op deze datum om 20.45 uur stoppen met trainen.

De agenda van de ALV ziet er als volgt uit:

1. Opening
  2. Verslag Algemene Ledenvergadering d.d. 21 november 2019
  3. Jaarverslag van het bestuur
  4. Financieel Jaarverslag 2019-2020
  5. Verslag van de kascommissie
  6. Goedkeuring van de balans en de staat van baten en lasten
  7. Vaststelling contributies 2021-2022
  8. Vaststelling begroting 2020-2021
  9. Financieel Jaarverslag Businessclub sv Budel 2019-2020
  10. Verslag van de kascommissie
  11. Benoeming bestuursleden
    1. Kandidaat bestuursleden, verkiesbaar: Ruben Barten en David Morgan
    2. Aftredend en herkiesbaar: Ine Kooken, Rob van Tongeren en Stefan te Raaij
  1. Benoeming commissieleden
  2. Stand van zaken uitbreiding kleedaccommodatie
  3. Pilot Vergoedingensysteem
  4. Coronamaatregelen
  5. Rondvraag
  6. Sluiting

Kandidaatstelling bestuur:

Een kandidaatstelling voor het bestuur door stemgerechtigde leden dient schriftelijk, tenminste 1 dag vóór de ALV, bij de secretaris aangemeld te worden en dient te worden ondertekend door tenminste 3 stemgerechtigde leden en dient vergezeld te gaan van een ondertekende bereidheidverklaring van de desbetreffende kandidaat, eventueel onder vermelding van de functie die hij/zij in het bestuur ambieert.

Aanmelden voor de ALV:

Vanwege het corona-virus zal het bestuur extra voorbereidingen dienen te treffen om de vergadering goed en veilig te laten verlopen. In verband met de voorbereidingen voor de ALV, dienen leden zich aan te melden voor de ALV. Dit kan door een mailtje te sturen naar info@svbudel.nl. Dit geldt ook voor spelers van de seniorenteams die na de training willen aansluiten bij de ALV. We hopen op ieders begrip hiervoor.