Algemene Ledenvergadering op 10 september 2020

27 juli 2020 10:00

Hoofdbestuur

Op donderdag 10 september 2020 zal de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden worden. Er staan een aantal belangrijke punten op de agenda, dus wil het hoofdbestuur de leden graag uitnodigen om aanwezig te zijn. Meld je daarom aan als je fysiek aanwezig wilt zijn. Dit kan door een mail te sturen naar info@svbudel.nl

De officiële uitnodiging voor de ALV volgt enkele weken voor 10 september 2020. Toch willen we een drietal punten alvast meegeven die besproken zullen worden op deze ALV.

1. Jaarcijfers sv Budel. De traditionele agendapunten met daarbij de jaarcijfers van onze vereniging over het seizoen 2019-2020. Hierbij zal ook helder in beeld gebracht worden hoe sv Budel door de eerste Corona-periode heengekomen is.

2. Ontwikkelingen binnen het bestuur. sv Budel is al een tijdje op zoek naar uitbreiding van het hoofdbestuur. Inmiddels hebben we twee leden gevonden die bereid zijn om toe te treden tot het bestuur: Ruben Barten en David Morgan. Dit willen we graag met onze leden bespreken en door de leden laten bekrachtingen. Daarnaast heeft onze voorzitter aangegeven om wegens privéomstandigheden voorlopig terug te treden. Bart Hovens neemt als vice-voorzitter de honneurs waar als voorzitter tot de ALV.

3. Kleedlokalen. Het hoofdbestuur wil de leden graag bijpraten over de ontwikkelingen rondom de kleedkamers. We gaan wethouder Lemmen van de gemeente Cranendonck verzoeken om aan te sluiten bij onze ALV, zodat we iedereen helemaal van de laatste informatie kunnen voorzien.

We hopen zoveel mogelijk leden bij te praten tijdens deze ALV. Meld je dus aan via info@svbudel.nl