Stevens Televisies en Eurotools blijven sv Budel trouw!

9 juli 2020 20:00

Sponsorcommissie

sv Budel heeft vanavond de aflopende sponsorcontracten met hoofdsponsoren Stevens Televisies en Eurotools met opnieuw drie jaar verlengd. In 2017 was sv Budel op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor en worpen Ivo Stevens en Joost van Heugten zich op als échte clubmannen en werden gezamenlijk hoofdsponsor van onze prachtige vereniging. Ondanks het corona-virus hebben de twee hoofdsponsoren besloten om sv Budel te blijven steunen, dat laat opnieuw zien hoe groot hun clubliefde is. Het sponsorcontract is wederom verlengd met een periode van drie seizoenen, waardoor ze hoofdsponsor blijven tot de zomer van 2023.

Penningmeester Stefan te Raaij is erg blij met de contractverlenging van de hoofdsponsoren. ‘We zijn blij dat Ivo en Joost met hun bedrijven ook de komende drie jaar op het shirt staan van onze selectie. Daarnaast leveren de hoofdsponsoren leveren een substantiële bijdrage aan de vereniging.’ Ook de twee hoofdsponsoren zijn verheugd met het nieuwe sponsorcontract. ‘De afgelopen drie jaar zijn ons goed bevallen, dus we zagen geen reden om te stoppen als hoofdsponsor. We zijn blij dat we zo een bijdrage kunnen leveren aan de club waar we zelf ook nog altijd met veel plezier voetballen en waar onze kinderen voetballen’.

Als dank voor het vernieuwen van het sponsorcontract ontvingen de beide sponsoren een prachtig canvasdoek van de selectie voor op te hangen en natuurlijk een mooie bos bloemen.

IMG_4635.jpg

> Joost van Heugten (Eurotools, links) en Ivo Stevens (Stevens Televisies, rechts) na het tekenen van het sponsorcontract

IMG_4636.jpg

IMG_4643.jpg